top of page
wat onze gasten zeggen...

Henk & Marlie - april 2026
Wat een prachtige B&B hebben jullie hier samen opgebouwd. We hebben genoten (al fietsend en wandelend) van de mooie omgeving.
Voor mij als vogelliefhebber een Walhalla aan vogelkijkhutten, nieuwe natuurgebieden op oude zeebodem. Oude historische stekjes, bloeiende tulpenvelden, slapen in een Wagenschuur, eitje rapen en elke ochtend een fijn ontbijtje uit De Ontbijtkast. Wat was dat heerlijk en rustgevend.
Hartelijk dank en veel geluk met jullie Poterlodge!








bottom of page
